Upišite željeni pojam, koristite tipku Tab za navigaciju kroz ponuđene proizvode, pritisnite Escape za zatvaranje pretrage.
Otvori mini košaricu, trenutno imate 0 proizvoda u košarici

Kako kupovati online

Kako kupovati online

Novi ste kupac? Niste sigurni kako kupovati na tike.hr? Ovdje ćete naći upute kako bi Vam olakšali snalaženje na web stranici.

Sigurna i jednostavna kupnja

IZBOR PROIZVODA

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda.

Izborom neke od kategorija otvorit će se stranica s izlistanim proizvodima.

S gornje strane, iznad liste artikala nalaze se filteri za filtriranje proizvoda prema: kategoriji, brandu, spolu, uzrastu, boji, veličini i cijeni. Klikom na strelicu kraj filtera otvaraju se opcije, klikom na željeni odabir sortira vam se lista željenih proizvoda.

 

Ukoliko ste izlistali grupu proizvoda koja Vas interesira, dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete vidjeti klikom na sliku ili naziv proizvoda.

Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada proizvod koji vas interesira, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi s desne strane pri vrhu svake stranice. U polje možete utipkati šifru proizvoda, naziv branda, namjenu i sl.

 

Prilikom narudžbe proizvoda, prvo odaberite veličinu gledanog proizvoda koju želite kupiti.

Primijetit ćete da s desne strane slike proizvoda postoji gumb "DODAJ U KOŠARICU" . Kada kliknete taj gumb biti ćete obaviješteni da se proizvod nalazi u Vašoj košarici. Tike web shop, kao maloprodajna trgovina, omogućuje kupovinu do 2 istovjetna artikla. Veće količine nismo u mogućnosti isporučiti.

Web shop prikazuje sve artikle na stanju Tike skladišta koje rade u trenutku pregleda. Stanje zaliha se prikuplja 4 puta dnevno. Kako bi osigurali dostupnost artikala te njihovu ispravnost, za svaki artikl s trgovinom dodatno provjeravamo dostupnost.

 

SADRŽAJ KOŠARICE

U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite kupiti. Jednostavnim klikom na ikonicu košarice u gornjem desnom kutu web shopa otvarate stranicu na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupnju. Veoma lako možete obrisati proizvode iz košarice ili povećati broj željenih proizvoda.

NARUČIVANJE PROIZVODA IZ KOŠARICE

Kada ste spremni izvršiti kupnju, potrebno je kliknuti na košaricu i gumb "MOJA KOŠARICA" prilikom čega će vam se prikazati sadržaj sa svim artiklima koje ste unijeli u košaricu.

Na ovoj istoj stranici kada se spustite niže dolje, ispod prikaza artikala koje ste stavili u košaricu, nalazi se polje za promo kod. Ukoliko je na webu postavljena akcija s promo kodom, isti će vam biti vidljiv odmah u košarici. A ako na webu nije aktivna akcija s promo kodom, a vi imate promo kod onda ga unesite u ovo polje.

Ako nemate promo kod isti zanemarite.

Ako ste se predomislili u vezi kupovine i želite nešto promijeniti - jednostavno se možete vratiti iz košarice u pregled ponude na stranici klikom na gumb "KUPITE JOŠ NEŠTO". Povratak u košaricu na dio za plaćanje se radi na isti način - klikom na gumb "MOJA KOŠARICA" (u dijelu gdje je košarica) ili jednostavnim klikom na ikonu košarice u gornjem desnom uglu stranice.

Ako ste gotovi s odabirom artikala i završili ste potrebno kada je u pitanju promo kod, odmah ispod unosite svoje podatke (ako ste se registrirali ovi će podaci već biti uneseni). Budite maksimalno točni kod unosa podatak jer su ovo podaci za isporuku, na adresu koju unesete biti će vam dostavljeni naručeni artikli.

Kao pravna osoba ili porezni obveznik, ne možete napraviti narudžbu niti dobiti R1 račun.

Narudžbu možete kreirati i kao gost, odnosno neregistrirani korisnik, te u košarici kvačicom označite polje, koje označava da na računu želite različite podatke, od podataka za dostavu. Izdavanje R1 računa nije moguće.

 

ODABIR NAČINA DOSTAVE I PLAĆANJA

Na tike web shopu možedostava se radi na Vašu adresu.

tike.hr Vam omogućuje plaćanje debitnim i kreditnim karticama.

NAČINI DOSTAVE

Redovni rok isporuke je 3 do 5 radnih dana. Sada za vrijeme trajanja Black Friday akcije rok je 3 do 10 radnih dana.

Dostava na Vašu adresu

Dostavljači DPD-a (dostavne službe s kojom Sport Vision surađuje) pošiljke dostavljaju na adresu za isporuku kroz 3 do 5 radna dana, u periodu od 8:00 do 16:00 sati. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizualno pregledati paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ako primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, utoliko slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavljaču dostavnicu/adresnicu. Uobičajena praksa je da Vas dostavljač, ako Vas ne zatekne na adresi, nazove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ako Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama.

Isporuka je besplatna za sve narudžbe iznad 100 €. Za manje narudžbe troškove dostave, u iznosu od 4,99 €, snosite Vi.

 

NAČINI PLAĆANJA                            

Plaćanje platnim karticama: 
Plaćanje debitnim i kreditnim karticama omogućeno je platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro, Visa Premium i Diners i to na sljedeći način:

Zagrebačka banka

  • Visa debit - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 70,00 € 
  • Visa business - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 70,00 € 
  • Mastercard - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 70,00 €

Erste banka

  • Diners - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 40,00 €

Privredna banka

  • Maestro - beskamatno 2-6 rata, min. iznos 50,00 €
  • Visa - beskamatno 2-6 rata, min. iznos 50,00 €
  • Visa Premium kartica - beskamatno 2-6 rata, min. iznos 50,00 €

Za sve ostale kartice plaćanje je jednokratno.

Provjerite kod banke koja je karticu izdala podržava li Vaša kartica plaćanje preko Interneta.

U SLUČAJU KUPNJE KARTICOM - Nakon što potvrdite narudžbu, bit ćete preusmjereni na Monri sistem kartične naplate, na kojoj unosite podatke s platne kartice i obavljate plaćanje.

Ako je transakcija uspješna bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moći ćete ponoviti plaćanje ili izabrati drugi način plaćanja.

Prilikom kreiranja i plaćanja narudžbe za koje je kao način plaćanja odabrano plaćanje karticom na Vašu e-mail adresu primiti ćete dvije odvojene e-mail poruke - prvo POTVRDA NARUDŽBE i nakon što plaćanje uspješno prođe onda e-mail  POTVRDA PLAĆANJA.

Ako je transakcija uspješna bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moći ćete ponoviti plaćanje ili izabrati drugi način plaćanja.

Prilikom kreiranja i plaćanja narudžbe za koje je kao način plaćanja odabrano plaćanje karticom na Vašu e-mail adresu primiti ćete dvije odvojene e-mail poruke - prvo POTVRDA NARUDŽBE i nakon što plaćanje uspješno prođe onda e-mail  POTVRDA PLAĆANJA.

POTVRDA NARUDŽBE - je e-mail koji dobijete kad ste na našoj stranici kao registrirani kupac uspješno stavili odabrane artikle u košaricu, popunili podatke, odabrali kartično plaćanje, složili se s uvjetima korištenja i kliknuli POTVRDI. Ovaj e-mail ne znači da je plaćanje uspješno.

POTVRDA PLAĆANJA - je e-mail koji dobijete nakon što na stranici preko Monri unesete svoje podatke s kartice i završite plaćanje. Ovaj e-mail je potvrda uspješnog plaćanja.

Ako Vam ne stigne e-mail o potvrdi plaćanja molimo Vas da provjerite da li Vam je prošlo kartično plaćanje. Plaćanje možete ponoviti na sljedećem linku ili se javite našoj korisničkoj podršci za pomoć. Link: https://www.sportvision.hr/profil/orders/

PLAĆANJE NA NAŠIM WEB STRANICAMA JE SIGURNO!

Sport Vision koristi Monri servis za Internet naplatu tvrtke, napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

 

DOSTAVA

Nakon potvrđene narudžbe, ukoliko postoje dodatne informacije, pojašnjenja ili nejasnoće oko unesenih podataka, javite nam se telefonom, mailom ili preko društvenih mreža. Provjerit ćemo vaš upit i povratno ćemo Vas kontaktirati.

Od tog trenutka rok isporuke je u pravilu 3 do 5 radnih dana. Za pojedina slabije povezana područja i otoke ovaj rok može biti duži.

Molimo Vas za razumijevanje za moguća kašnjenja u periodima velikih sniženja i sezonskih akcija, obzirom kako ovisimo i o vanjskim službama. Rok isporuke se tada može produžiti na 7 radnih dana.

Kako bismo osigurali dostupnost artikala te njihovu ispravnost, za svaki se artikl s trgovinom provjerava dostupnost.

Ako su svi artikli dostupni, idu na isporuku.

Nakon provjere dostupnosti, ako određenog artikla nema, dobiti ćete email o nedostupnosti.

Moguće je da Vam narudžba stigne u više paketa, ako ste naručili više artikala koji su dostupni u različitim skladištima.

Kod kreiranja računa i paketa zaprimate email s informacijom o istom.

 

ZAVRŠETAK NARUČIVANJA

Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kupnje ili registracije, biti će Vam u kratkom roku poslana potvrda narudžbe. Ukoliko postoje nejasnoće oko Vaših kontakt podataka nakon evidentiranja Vaše narudžbe primit ćete poziv telefonom ili e-mail upit od strane naših operatera iz službe za Internet prodaju radi provjere podataka isporuke.

 

PROCES OBRADE NARUDŽBI

 Kako bi osigurali dostupnost artikala te njihovu ispravnost, za svaki se artikl provjerava dostupnost. Za jednu narudžbu artikli mogu biti dostupni u više skladišta, u tom slučaju dobit ćete email o podijeli narudžbi.

Nakon provjere dostupnosti, ukoliko određenog artikla nema dobiti ćete email o dostupnosti.

Ukoliko je zbog nedostupnosti artikla nadodana poštarina, ista će biti maknuta.

Kod kreiranja računa i paketa zaprimate email s informacijom o istom.

Dostavljači DPD-a (dostavne službe s kojom Sport Vision surađuje), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8,00 do 16,00 sati. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizualno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavljaču dostavnicu/adresnicu. Dostavljač pokušava svaku pošiljku uručiti u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas dostavljač ne pronađe na adresi, nazove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama.

Isporuka je besplatna ukoliko je vaša narudžba iznad 100 €. Za manje narudžbe troškove dostave u iznosu od 4,99 € snosite Vi. Osim u slučajevima kada je naznačeno da je dostava besplatna bez obzira na iznos košarice.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem emaile online@tike.hr.