Poštovani kupci,
Obavještavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.tike.hr smatra prodajom na daljinu.
Pravo na odustajanje
Tike se pridržava politike zaštite potrošača. Kao naš potrošač imate pravo unutar 14 dana od dana primitka narudžbe vratiti kupljeno iz bilo kojeg razloga.
POVRAT
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Ako ste se predomislili vezano za kupnju ili nakon primitka narudžbe zaključite da Vam ne odgovara broj, boja, model i slično, moguće je napraviti povrat i dobiti povrat uplaćenog novca, unutar 14 radnih dana od datuma isporuke proizvoda. Povrat robe možete napraviti slanjem paketa dostavnom službom po Vašem izboru na adresu Tike - DPD ADRIATIC HUB, Gospodarska cesta 9, 10298 Donja Bistra.
U slučaju slanja dostavnom službom/poštom, potrebno je ispuniti reklamacijski list i zapakirati ga, zajedno s artiklom i računom kupnje. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
*na adresama ureda Bani 75, SRD Poštanska 25, ne zaprimimo povrate
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelomično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tike Online Shop vratiti će uplaćena sredstva na bankovni račun kojim je plaćeno. Povrat sredstava odrađuje se nakon potvrde o zaprimanju uplate te po primitku vraćene narudžbe, u roku od 14 radnih dana.
Vodite računa da vraćeni proizvod/i moraju biti nekorišteni, neoštećeni te u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa i list reklamacije/povrata. Za svako umanjenje vrijednosti robe nastalo rukovanjem robe odgovoran je kupac. To se ne odnosi na rukovanje koje je bilo potrebno kako bi se utvrdila ispravnost proizvoda. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena ili je oštećene originalne ambalaže), kupac snosi troškove poštarine u iznosu od 4,00 € kako bi roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Obrazac za reklamaciju/povrat možete pronaći ovdje.
RASKID UGOVORA
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Ispunjeni obrazac potrebno je priložiti prilikom vraćanja artikla
*na adresi ureda Bani 75, SRD Poštanska 25, ne zaprimimo povrate
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na bankovni račun s kojeg je plaćeno. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Povrat robe
Robu vratite na specificiranu adresu bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete nama. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Tike nije odgovoran ako dostavna služba kojom kupac pošalje proizvode za povrat ne isporuči te proizvode nama i proizvod se vrati na adresu pošiljatelja. Molimo da ako Vam se vrati paket koji ste slali da kontaktirate dostavnu službu koja je vršila dostavu.
Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosite sami.
Odgovornost potrošača
Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu (npr. kutije od tenisica).
Primjerak obrasca za reklamaciju/povrat možete elektronski ispuniti i poslati nam zahtjev na email adresu online@tike.hr.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak.
Materijalni nedostatak na robi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka. Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku godine dana od kupovine, a trgovac smatra da nedostatak tada nije postojao, predujam vještačenja snosi trgovac, a konačni trošak snosi trgovac ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja. Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi nakon godine dana, ali ne kasnije od dvije godine od dana kupovine, predujam vještačenja snosi kupac, a konačan trošak snosi ili trgovac ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja.
Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.
.png)