Isporuka
Isporuka je besplatna, ukoliko je Vaša narudžba iznad 100,00 €. Za manje narudžbe troškove dostave, u iznosu od 4,99 €, snosite Vi.
Kako bi se osigurala što brža dostava, isporuka narudžbi s više artikala vrši se direktno iz trgovine u kojoj je artikl na stanju, te možete očekivati isporuku u više paketa. Za ovakav način isporuke ne snosite nikakve dodatne troškove poštarine.
Ako ste primijetili neispravnosti na paketu ili sadržaj paketa ne odgovara računu, potrebno nam je prijaviti isto unutar 24h. Naknadne prijave nećemo moći uvažiti.
Dostava na Vašu adresu
Dostavljači DPD-a pošiljke dostavljaju na adresu za isporuku kroz 3 do 5 radna dana, u periodu od 8:00 do 16:00 sati. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizualno pregledati paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ako primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, utoliko slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavljaču dostavnicu/adresnicu. Uobičajena praksa je da Vas dostavljač, ako Vas ne zatekne na adresi, nazove na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ako Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktirat ćemo Vas, kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Od trenutka narudžbe odnosno provjere podataka rok isporuke je 3 do 5 radnih dana.
Ovaj rok je duži ukoliko je riječ o pojedinim otocima gdje prometna povezanost ne omogućuje bržu dostavu.
Naravno, u svakom smo Vam trenutku na raspolaganju za sve iznimne situacije putem emaila online@tike.hr ili pozivom na broj 01 8000 045.
Email poruku dobivate u trenutku kada dostavna služba preuzme paket. U poruci primate broj pošiljke i link gdje možete pratiti status svoje pošiljke.
Ukoliko Vas dostavljač ne nađe na adresi, biti će ostavljena obavijest o prispijeću s kontaktom dostavljača ili Službe za korisnike kako bi se dogovorio naknadni termin isporuke.
Ako Vas ne uspiju nikako kontaktirati te pošiljka ne bude preuzeta, pošiljka će se vratiti nama.
.png)